Tot a punt per una nova edició de la Mini Marató Escolar, diumenge 15 de maig

Dimecres, 11 de maig de 2022

Diumenge 15 de maig tindrà lloc una nova edició de la Mini Marató escolar. A partir de les 9.30 h, la Quintana tornarà a ser l'escenari de celebració d'aquesta, ja clàssica, prova escolar d'atletisme, coneguda per ‘La Mini’

 

Escolars de P4 fins a la categoria infantil estan cridats a participar en les 13 curses que s'han organitzat per a l'edició d'enguany. Les diferents curses, adaptades en la distància  a l'edat dels participants, tornaran a posar a prova, un any més, la salut competitiva dels nens i nenes del municipi. Aquest any, a més, trobareu un espai de jocs i esports a la plaça durant la jornada esportiva.

 

Els escolars que hi vulguin participar podran formalitzar la seva inscripció, a la mateixa plaça de la Quintana, fins a 30 minuts abans de cada categoria. Un cop finalitzada la prova se'ls gratificarà amb un obsequi per la seva participació i es procedirà a l'entrega de premis. La Mini compta amb la col·laboració de les entitats Montmeló Club Bàsquet i el Club Pàdel Montmeló.

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:20