El Vibrot a les escoles

Dimecres, 27 d’abril de 2022

Colla de Diables.- El passat 8 i 22 d'abril la colla de diables vàrem visitar les escoles de Pau Casals i Sant jordi amb la nostra bèstia, en Vibrot. Com ja vàrem fer en anteriors ocasions enmarquem la visita dintre de la diada de Sant Jordi i amb l'objectiu de donar a conèixer la colla i les seves figures entre els més petits.

 

La jornada va consistir en la presentació de la colla, explicar que aquest any fem 25 anys, la  plantada del Vibrot i un parell de balls, acompanyats amb els nostres tabalers. Finalment vàrem respondre totes les preguntes que van formular els infants de les dues escoles i els hi vàrem lliurar un dibuix per pintar a casa. El dibuix era d'en Marti Torras que ens el va fer pel disseny de les bestioles de la colla infantil.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19