Aquest dissabte 19 de febrer, a les 19h, la Sala Polivalent de Montmeló serà escenari de l'obra «Winnipeg. El barco de Neruda» dirigida per Norbert Martínez.
Dijous, 17 de febrer de 2022
Una obra teatral que vol ser un cant a l'esperança i una crida contra l'oblit, en tant que recorda el moment en què el poeta Pablo Neruda i el ministre d'Exteriors del govern Xilè, Abraham Ortega, van obrir les portes del país a més de 2.000 republicans espanyols exiliats. Aquest muntatge teatral pretén ser un cant a la llibertat i a l'esperança, donant veu, des d'una mirada actual, a la història de tots aquests exiliats i exiliades que es fan dir "Els fills de Neruda", tot recuperant un fet històric que, a diferència d'altres semblants, sembla haver quedat onejant, perdut, en la fràgil memòria espanyola.
No t’ho perdis i adquireix la teva entrada a: www.entrapolis.com