Torna la Fira de segona mà i del col·leccionisme a Montmeló

Dijous, 3 de febrer de 2022

 Dissabte 12 de febrer de 2022, de 10 a 13 hores, la plaça de la Vila tornarà a ser l'espai comú de compra i venda d'articles de segona mà entre particulars.

 

L'objectiu de la fira és potenciar l'activitat al municipi i generar més oportunitats de relació entre la ciutadania.  En aquest espai la gent podrà vendre allò que ja no utilitzen i trobar oportunitats. Alhora, és un espai on les persones que siguin aficionades a les col·leccions podran mostrar-les i, potser, ampliar-les. 

 

Per participar-hi, és imprescindible inscripció prèvia abans del 10 de febrer enviant un correu electrònic a promoec@montmelo.cat. Indica quins articles vols portar i quantes taules necessites. 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19