En marxa la nova temporada de piscines
Tot a punt per a la nova temporada de piscines que comença dilluns 21 de juny. Les instal·lacions s'han adaptat de nou a les mesures de seguretat Covid actuals.
Les piscines municipals obriran del 21 de juny al 29 d'agost, per tal d'oferir oportunitats de lleure a l'aire lliure i per gaudir de l'aigua en els mesos de més calor. Enguany, a causa de la situació derivada del covid-19, les instal·lacions obriran de nou amb mesures extraordinàries de funcionament, control d'aforament i protecció, en funció de la normativa que s'hagi d'aplicar en aquest moments
Recordar-vos que les activitats esportives dirigides d'estiu es traslladen també a la piscina, així com al pavelló i als jardins de la Torreta, tal i com va passar l'estiu passat. A la piscina es realitzaran diferents modalitats de gimnàstica a l'aigua (gym, aeròbic, tàbata i zumba), en horari de matí i tarda.