130 PERSONES ES MULLEN PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE A LA PISCINA DE MONTMELÓ

Dilluns, 9 de juliol de 2018

Un any més, l'Ajuntament s'ha sumat a la campanya Mulla't per l'Esclerosi Múltiple que es va celebrar aquest diumenge 8 de juliol, de 10 a 13 h, a les piscines municipals.

 

A les 12 del migdia es va fer la capbussada simultània amb130 persones que hi van participar a les piscines municipals de Montmeló. Altres participants, van optar per  col·laborar comprant productes de marxandatge en benefici de la FEM. D'aquesta manera, es dona suport a totes les persones afectades per aquesta malaltia neurològica en la vessant d'assistència personal i investigació científica. Aquests productes també es poden adquirir encara al pavelló poliesportiu durant les tardes.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51