Montmeló Sona!
Diumenge, 19 de juny de 2022 a les 18:30h
Montmeló Sona !
Concert de fi de curs de l'Escola Municipal de Música, a càrrec de les agrupacions instrumentals de l'escola que tocaran i cantaran amb grups locals com:
- Africa Pérez
- Yahi
- Jairo
- Frecuencia Bandarra
- Marta Shanti
- Maleza
- Catlfolkin
Coreografia de Fátima Campos
Org.: Escola Municipal de Música