Igualtat: passar de la teoria a la pràctica

Del 8 de març al 22 de març de 2021

La Llosa de l'Estació

 

Exposició de banderoles sobre el 8M. Igualtat: el repte de passar de la teoria a la pràctica


Aquesta exposició de carrer vol mostrar i fer reflexionar sobre la discriminació i els reptes de la dona d'avui. Durant uns dies, l'espai de la Llosa de l'Estació s'omplirà de banderoles mostrant dones pioneres que van ser silencades i dades sobre la discriminació que pateix la dona a l'actualitat

  • Org. Biblioteca Municipal La Grua, Oficina de Català de Montmeló i l'Arxiu Municipal
Darrera actualització: 24.11.2022 | 07:16