Diposita aquí el teu masclisme
Del 16 de novembre al 30 de novembre de 2020
Amb aquesta campanya, en col·laboració de l'ICD, es pretén reconèixer i desmuntar el masclisme per llençar-lo directament a la paperera.
Es vol donar visibilitat a aquesta realitat per a poder aconseguir la igualtat efectiva i desemmascarar les desigualtats socials, polítiques, econòmiques i jurídiques que pateixen les dones.
- Org. Ajuntament de Montmeló
- Col. Generalitat de Catalunya