CINE-FÒRUM "FUGIR DE L'OBLIT"

Dijous, 16 de gener de 2020

18.00 h • Sala de la Concòrdia

 

Cine-fòrum amb la participació d'Abel Moreno, realitzador de la pel·lícula "Fugir de l'oblit".

 

Sinopsi: Als seus 90 anys, en Pitu camina ràpid, com si fugís. Probablement, aquest ancià anònim, s'hi va acostumar fa anys a fugir del franquisme, del camp de refugiats d'Argelés, dels camps de treball del govern de Vichy, de la matança d'Oradour-sur-Glane, dels camps de concentració nazis... . Però el passat d'en Pitu ningú el coneix, ni tan sols el seu fill. Com tants altres, per evitar les represàlies franquistes, en tornar de l'exili va decidir guardar la seva història als trasters de la memòria, a on va romandre durant 70 anys.

 

  • Org. Col·lectiu Montmeló X les pensions
Darrera actualització: 24.11.2022 | 07:16