Posa’t a punt per la Ruta de les Fonts 2025

Divendres, 17 d’octubre de 2025

Dimarts 21 d'octubre s'obren les inscripcions telemàtiques a l'edició de 2025 de la Ruta de les Fonts. La caminada popular serà diumenge 9 de novembre

Les inscripcions es poden fer telemàticament, fins al dia 3 de novembre, a través d'un formulari al web municipal Montmeló.cat, o bé de manera presencial al pavelló municipal, des del dia 23 d’octubre i fins el dia 6, en horari d'atenció al públic. Si encara hi ha places lliures el mateix dia de la caminada, també es podran inscriure, fins 30 minuts abans de la sortida, que serà a les 9 hores, des dels Jardins de la Torreta.

La Coneguda Ruta de les Fonts és una ruta totalment amateur amb un recorregut circular, amb sortida i arribada a Montmeló, que transita per camins forestals i algun caminet amagat, i que us permetrà conèixer un indret sorprenent, molt bonic i desconegut per a molta gent del poble.

El preu de la inscripció és de 12€ o 20€ el mateix dia de la cursa, si encara queden dorsals. La inscripció inclou avituallaments, l’esmorzar i una samarreta.

Les inscripcions es poden fer telemàticament a través del formulari web o bé presencialment al Pavelló Municipal, del 23 d'octubre al 6 de novembre, de dilluns a divendres de 9 a 13h i de 16 a 20h.

El recorregut presenta petites variants respecte al dels últims anys, però bàsicament té les mateixes característiques i els quatre  traçats que permeten la participació de tots els públics:

  • La ruta mini de 7,5 km: pensada per a les famílies amb infants petits o bé per a caminants que no estan habituats a marxes llargues.
  • La ruta curta de 15 km: adreçades a senderistes i persones amb un hàbit de caminar.
  • La ruta llarga de 18 km: adreçades a senderistes i persones amb un hàbit de caminar habitualment.
  • La ruta XXL de 24 km: més indicada per a runners o persones que els hi agrada córrer per senders de muntanya. 
Darrera actualització: 17.10.2025 | 15:25