Convocatòria de les subvencions per al pagament del lloguer i sobre l'IBI del domicili habitual per a l'any 2025.

Dijous, 13 de novembre de 2025

Del 13 de novembre al 15 de desembre s’obre la convocatòria de les subvencions per al pagament del lloguer i sobre l'IBI del domicili habitual per a l'any 2025.

En el cas de les subvencions per al pagament del lloguer se'n podran beneficiar les persones titulars d'un contracte de lloguer d'un habitatge situat al terme municipal de Montmeló, destinat a domicili habitual i permanent, i que acreditin residència legal al municipi durant un mínim de dos anys.

En el cas de les subvencions sobre l’IBI se’n poden beneficiar les unitats familiars, convivencials o individuals, amb uns ingressos baixos o moderats i les persones propietàries dels habitatges que es destinin al lloguer social mitjançant l'Oficina Local d'Habitatge de l'Ajuntament de Montmeló.

El termini per a la presentació de sol·licituds és des del dia 13 de novembre fins al dia 15 de desembre i per fer-ho cal adreçar-se a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania i a l’Oficina Local d’Habitatge.

Sol·licitud d’ajuts econòmics destinats al pagament del lloguer per a l’exercici 2025

Documentació a aportar

Si s'autoritza a que l'Ajuntament consulti i/o obtingui dades i documents d'altres ens públics relacionats amb aquesta sol·licitud, cal aportar:

  • Formulari de sol·licitud d’ajuts econòmics destinats al pagament del lloguer per a l’exercici 2025.
  • DNI de totes les persones empadronades.
  • Contracte de lloguer.
  • Rebuts del lloguer de l'any 2025.
  • Sol•licitud de transferència bancària.
  • Autorització de representació. (En cas d'haver-hi representant)
  • Certificat de discapacitat + 65% (si s’escau).

Documents personals per acreditar situació:

  • Convenis reguladors guàrdia i custodia fills.
  • Incompliment pagament pensió aliments.
  • Acreditació de la situació de monoparentalitat.

Altres

  • En cas contrari, a més de la documentació abans esmentada, cal aportar:
  • Declaració de Renda.
  • Certificat de pensions.
  • Compte de resultats o d’explotació.
  • Certificat del SOC.
  • Certificat de no tenir deutes amb cap administració.
  • Certificat cadastral per acreditar NO tenir altres immobles en propietat.

Si es disposa de certificat digital, cliqueu el següent enllaç

Sol·licitud d’ajuts econòmics per al finançament de les despeses derivades de l’habitatge habitual per a l’any 2025

Documentació a aportar

Si s'autoritza a que l'Ajuntament consulti i/o obtingui dades i documents d'altres ens públics relacionats amb aquesta sol·licitud, cal aportar:

  • Formulari de sol·licitud d’ajuts econòmics per al finançament de les despeses derivades de l’habitatge habitual per a l’any 2025.
  • DNI de totes les persones empadronades.
  • Sol•licitud de transferència bancària.
  • Autorització de representació. (En cas d'haver-hi representant)
  • Certificat de discapacitat + 65% (si s’escau).

Documents personals per acreditar situació:

  • Convenis reguladors guàrdia i custodia fills.
  • Incompliment pagament pensió aliments.
  • Acreditació de la situació de monoparentalitat.

Altres

En cas contrari, a més de la documentació abans esmentada, cal aportar:

  • Declaració de Renda.
  • Certificat de pensions.
  • Compte de resultats o d’explotació.
  • Certificat del SOC.
  • Certificat de no tenir deutes amb cap administració.
  • Certificat cadastral per acreditar NO tenir altres immobles en propietat.

Si es disposa de certificat digital, cliqueu el següent enllaç

 

Darrera actualització: 13.11.2025 | 09:17