Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

14:42  |  23/09/2021

Data i hora oficial

El temps

L'Ajuntament de Montmeló posa en marxa un canal de WhatsApp d'atenció ciutadana, informació municipal i comunicació d'incidències

  • Canal WhatsApp Automatitzat

    Canal WhatsApp Automatitzat

5/6/2021

A través del número 677 10 24 52 la ciutadania podrà comunicar-se amb l'Ajuntament així com informar d’incidències, consultar les notícies municipals, l’agenda d’activitats, les farmàcies de guàrdia i les adreces i telèfons municipals.

 

L’Ajuntament de Montmeló ha posat en funcionament aquest nou servei d’informació municipal i de comunicació d’incidències que es durà a terme a través d’un sistema automatitzat de WhatsApp. Per accedir-hi, només cal guardar el número 677 10 24 52 a l’agenda de contactes del dispositiu mòbil i enviar un WhatsApp posant la paraula “hola”. També s’hi pot accedir a través de l’enllaç aju.cat/montmelo

 

El nou servei de missatgeria permetrà una comunicació més directa entre la ciutadania i l’Ajuntament, i facilitarà que la informació que es requereix arribi amb molta més rapidesa i d’una manera més detallada i concreta a la població. Cal subratllar, també, que es tracta d’un canal bidireccional, en el qual la ciutadania trobarà una resposta personalitzada a les seves demandes i podrà establir un diàleg fluid amb l’Ajuntament. L'objectiu és “apropar els serveis municipals a la ciutadania i millorar-hi la comunicació, aconseguint també optimitzar la gestió del temps amb l’automatització de processos, i fent-ho amb un sistema de missatgeria molt conegut i sense cost”.

 

El sistema combina una part de primera atenció automatitzada, a partir de converses digitals prèviament dissenyades, amb una part personalitzada, que estarà assistida per personal municipal.

 

El nou canal s’estrena amb un menú de cinc serveis que podran anar augmentant. La combinació d’informació automatitzada amb la personalitzada fa que, per una banda, es pugui rebre informació de manera ordenada, agrupada i sempre actualitzada, de forma immediata, i que de l’altra s’enviï una petició per contactar amb el personal municipal quan sigui necessari. 

 

El menú es completa amb un apartat d’informació municipal —des d’on es poden consultar les notícies de l’Ajuntament, l’agenda d’activitats, les farmàcies de guàrdia i les agendes i telèfons municipals—; un apartat per contactar directament amb l'alcalde; un apartat per comunicar incidències, una bústica de la ciutadania i un apartat per configurar les preferències —on també s’informa de les condicions legals i del tractament de les dades.

 

 

Comunicar incidències a la via pública, ara molt més fàcil

 

El canal de WhatsApp permet a la ciutadania comunicar qualsevol tipus d’incidència a la via pública. Aquest apartat desplega un submenú en el qual caldrà indicar si la incidència està relacionada amb mobiliari urbà, accessibilitat, contaminació, sorolls, olors, neteja, residus sòlids urbans, seguretat o altres tipus d’incidències. A partir d’aquí, el sistema demanarà que es detalli la incidència, s’escrigui l’adreça d’on s’ha produït i s’adjunti, si es vol, una imatge.



Data de modificació: 10/06/2021 21:00:20