25/6/2020
Quim Masferrer i el seu espectacle "Moltes gràcies" obrirà demà divendres les activitats presencials que finalitzaran diumenge 28 amb l'espectacle Impro Show, ala Torreta.
Els equipaments municipals s'han engalanat amb pompons de colors realitzats per les usuàries de Casal de la Gent Gran de Montmeló, per donar la benvinguda als tres dies de Calidoscòpia 2020. A més avui s'ha realitzat la donació de sang solidària amb una participació d'un centenar de donants.
Les activitats de l'Calidoscòpia 2020 podran ser virtuals, per veure des de casa o per assistir de manera presencial. Recordem que la entrades gratuïtes per a les activitats presencials es poden reservar a través de la plataforma www.entrapolis.com
També podeu adquirir una mascareta solidària del Calidoscòpia 2020 a diferents establiments comercials de Montmeló. la recaptació anirà destinada a l'Hospital de Granollers. El preu de les mascaretes és de 3 €. És recomanable mirar les normes dels espectacles abans d'adquirir les entrades.
Concerts virtuals de diferents entitats locals, tres cercaviles per ser vistos des de casa, espectacles infantils i un espectacle d'adults en els jardins de la Torreta, componen la programació d'aquesta primera edició de l'Calidoscòpia de Montmeló.
Esperem que la gaudiu!
Més informació a:
Data de modificació: 25/06/2020 20:02:29
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420