20/9/2019
Les activitats del 15 d'agost van servir per obrir definitivament tots els espais urbanitzats al voltant de l'Església
Després de la tradicional tarda d'havaneres i rom cremat a la plaça de la Vila la vigília del 15 d'agost, el dia de la festivitat de Sant Maria es va obrir a la ciutadania el nou parc situat entre l'Església i les piscines municipals. Els més petits van poder gaudir de l'espai, especialment de la zona d'aigües.
Després de la missa solemne i la benedicció de la nova plaça de l'Església, els Gegants van realitzar una cercavila fins a la plaça de la Vila on va tenir lloc el ja clàssic Vermut-Concert del 15 d'agost.
A la tarda. Les sardanes es van traslladar de nou a la plaça de l'Església, però la pluja va fer que la ballada es finalitzés a la Sala Polivalent. El mal temps també va fer que els jocs aquàtics infantils a la piscina, s'anul·lessin i finalment es van realitzar el dia 1 de setembre, coincidint amb el tancament de temporada de les piscines municipals.
Data de modificació: 26/09/2019 15:27:02
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420