24/7/2019
El Ple extraordinari del 20 de juny va posar en coneixement les estructures bàsiques i de funcionament del nou consistori municipal per a la legislatura que acaba de començar i que s'allargarà fins a l'any 2023.
Durant el passat ple es va donar a conèixer la constitució dels grups municipals i dels seus respectius portaveus, així com la creació i composició de les comissions informatives i de la Junta de Govern Local i els membres que la integren.
També es va aprovar la dedicació, indemnitzacions i retribucions dels regidors i regidores i la dotació econòmica corresponent a cadascun dels grups municipals del nou consistori.
Per últim es va donar compte del nomenament dels tinents d'alcalde i de la nova estructura per àrees i delegacions amb cadascun dels regidors i regidores responsables.
La designació de les persones representants en els Consells rectors dels organismes autònoms municipals, dels diferents consells municipals i dels òrgans de les entitats supramunicipals es donaran a conèixer durant el proper Ple Ordinari el dia 30 de juliol.
El nou organigrama de l'equip de Govern per les àrees i regidories, així com la composició de la Junta de Local i de les dues comissions informatives, queda de la següent manera:
ORGANIGRAMA DEL NOU GOVERN MUNICIPAL
Pere Rodríguez Rodríguez
Alcalde
Lluís Esteban García
Primer tinent d’alcalde
Ariadna Ojeda Lafuente
Segona tinent d’alcalde
Alfonso Jiménez Martín
Tercer tinent d’alcalde
M Mar Hernández Sánchez
Quarta tinent d’alcalde
Marta Ibañez Abril
Regidora delegada
Junta de Govern Local
Comissió Informativa General
President:
Vocals
Comissió Informativa General de Comptes
President
Vocals
Data de modificació: 25/07/2019 22:20:31
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420