3/12/2018
L'Escola Municipal de Música ha organitzat un any més el concert de Santa Cecília, la Patrona de la Música. I a mitjans de desembre realitzaran els concerts de Nadal
Dissabte 24 de novembre vam tornar a gaudir d'una jornada amenitzada per l'Escola Municipal de Música, amb motiu de la celebració de Santa Cecília.
Aquest any, alumnat i professorat de l'EMM, van sortir a la plaça de la Quintana per portar la seva música al carrer. Professors i l'alumnat conjuntament, van versionar el tema "Viva la Vida" de Colplay, en format d'orquestra. La peça va anar acompanyada d'una coreografia on van poder participar pares i col·laboradors. Després de la mostra, va continuar la festa amb un vermut gentilesa de les famílies de l'Escola de Música.
A les portes de Nadal ara ja és el torn del concert Nadalenc de petits i joves. Dissabte 15 de desembre serà la cantata infantil a la Sala de la Concòrdia, amb el nom de "L'estranya joguina". L'alumnat d'instrument i llenguatge musical, realitzaran el concert nadalenc a la Polivalent el diumenge 16 de desembre. De ben segur que totes dues sales s'ompliran de familiar i de públic amants de la música.
Data de modificació: 06/12/2018 20:37:11
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420