19/4/2018
Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, entra en servei la nova oficina d'atenció ciutadana de l'Ajuntament. El mateix dia 23 d'abril, a la tarda, es durà a terme la jornada de portes obertes de l'OAC per tal que la ciutadania conegui en primera persona les noves instal·lacions municipals.
La nova oficina se situa a les antigues dependències de la Policia Local amb accés directe des de la plaça de la Vila, recuperant així l'entrada principal al Consistori. La fins ara entrada a l'Ajuntament, quedarà restringida a l'ús per part del personal de la casa i com a accés als actes de la Sala de la Concòrdia.
Es tracta d'unes oficines més àmplies i lluminoses, amb tres taules d'atenció ciutadana, un espai de recerca de feina, un per a dur a terme les gestions de forma telemàtica i dos despatxos per a l'atenció tècnica. El nou espai està completament adaptat i compta amb mesures d'estalvi energètic.
Amb aquestes obres es pretén que l'usuari que ha de realitzar tràmits amb l'Administració desplaçant-se al Consistori, ho pugui fer amb les màximes comoditats i eficiència.
Data de modificació: 26/04/2018 10:10:26
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420