Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

18:33  |  23/03/2023

Data i hora oficial

El temps

L'AJUNTAMENT SIGNA UN CONVENI DE COL•LABORACIÓ AMB EL CDIAP GRANOLLERS

  • Signatura de col•laboració entre el CDIAP i l’Ajuntament de Montmeló

    Signatura de col•laboració entre el CDIAP i l’Ajuntament de Montmeló

17/3/2018

El passat dimarts 13 de març, l'Ajuntament de Montmeló va signar un conveni de col·laboració amb el CDIAP (Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç) de Granollers. Es tracta d'un servei d'assistència dirigit a l'infant i la seva família, creat l'any 1990, que depèn del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

 

L'objectiu d'aquest conveni de col·laboració, de caràcter gratuït, és que el CDIAP desplaci professionals a l'Escola Bressol La Fireta, en funció de les dificultats detectades -normalment una psicòloga i una fisioterapeuta- per tal de col·laborar amb el personal docent de l'escola bressol i així detectar possibles alteracions en el desenvolupament dels infants. També es faran tasques d’orientació, assessorament i aclariment de dubtes al claustre de l'escola, fent si cal, un seguiment conjunt dels infants amb dificultats i orientar a les educadores sobre el treball amb les famílies.

 

La detecció precoç de trastorns o riscos en el desenvolupament és fonamental i aquest suport ajudarà en la seva prevenció, detecció i tractament.



Data de modificació: 22/03/2018 09:57:11