15/12/2017
Aquesta nova entrega del nostre butlletí dedica el seu tema de portada a l’acte de lliurament dels Premis Consorci Besòs Tordera curs 2016-2017.
És fonamental promoure el coneixement de l’entorn natural en general, i del medi fluvial en particular, entre els més petits. I amb aquest objectiu, el Consorci està fomentant la posada en marxa de premis i reconeixements i ho fem, implicant i premiant escoles i instituts. És una tasca transversal que s’ha de fer des de molts àmbits: familiar, educatiu, institucional, etc.
En aquest número, estrenem una nova secció, “En obres...”. En aquest afany per apropar-vos a la nostra tasca diària, hem considerat oportú dedicar un espai a aquesta part de la nostra activitat, potser menys visible que les matinals d’ocells, les xerrades o les jornades tècniques que fem periòdicament. En aquesta ocasió, us expliquem les obres de reposició i renovació d’un col·lector al terme municipal de Les Franqueses del Vallès. Aquest tipus d’obres no són visibles per als ciutadans, però són fonamentals per garantir el correcte funcionament de la xarxa de clavegueram i evitar problemes més greus, com inundacions, filtracions o, fins i tot, enfonsaments.
Sergi Mingote, President del Consorci Besòs-Tordera
Data de modificació: 19/12/2017 11:06:15
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420