6/8/2017
L'Oficina virtual és una extensió de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Montmeló i integra els serveis electrònics a què es pot accedir, sense limitació horària i amb total seguretat.
L'OVT és un projecte d’administració electrònica que apropa l’Administració a la ciutadania mitjançant una portal web que mostra tots els tràmits organitzats temàticament, amb una estructura ordenada i redactats amb un llenguatge clar i entenedor.
Alhora, esdevé una eina per resoldre tant drets (coneixement de tots els tràmits de l'Ajuntament en un sol portal, ús del llenguatge clar i directe pel ciutadà i accés a diferents mètodes de cerca per trobar els tràmits), com deures dels ciutadans (terminis, normativa, accés als formularis, etc.). D’aquesta manera dona compliment a la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
L'Oficina Virtual de Tràmits inclou també un cercador amb llenguatge natural per poder fer cerques més acurades. Cal destacar l'apartat "la meva carpeta", on es pot consultar els registres presentats a l'Ajuntament, comprovar l'estat dels tràmits i rebre notificacions electròniques.
CiutadanIA, empreses i proveïdors, trobaran a l'OVT els tràmits necessaris per a realitzar les seves gestions.
Reconeixement amb el distintiu FUE
L'Ajuntament ha estat reconegut per la conselleria d'Empresa i Coneixement com a Ajuntament FUE.
Aquest reconeixement es dona als ens que donen compliment al que disposa la Llei 16/2015, que mostren el seu compromís en l'impuls econòmic dels emprenedors i empresaris del municipi, que fan possible la col·laboració entre administracions i que assumeixen, en primera persona, el colideratge tant necessari per al creixement i l'impuls econòmic del país.
Data de modificació: 10/08/2017 08:42:09
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420