1/6/2017
El passat 25 de maig, el Conseller d'Interior de la Generalitat de Catalunya, Jordi Jané, com a president de la Comissió Plenària de Protecció Civil, va homologar el Pla de Protecció Civil de Montmeló.
El Document Únic de Protecció Civil Municipal és el document que estableix el marc orgànic i funcional previst per a un municipi, amb l’objecte de prevenir i controlar els riscos sobre les persones i els béns i donar resposta adequada a les possibles situacions d’emergència del municipi, sota responsabilitat del titular del pla i garantint la integració d’aquestes actuacions amb el sistema autonòmic de protecció civil.
L'objectiu principal del DUPROCIM, Document Únic de Protecció Civil Municipal, és reunir tots els aspectes del municipi que puguin ser importants per a la planificació de les emergències com ara bé els aspectes geològics, la climatologia, l’anàlisi demogràfica, el funcionament dels serveis bàsics, etc...
L’altra finalitat d’aquest Document és assignar i definir els diferents càrrecs dels equips actuants, tot aclarint les funcions i responsabilitats dels diferents organismes i comitès encarregats de fer front a les emergències que es puguin produir al municipi. Per últim, establir els procediments bàsics per tal d’implantar, actualitzar i revisar el Pla correctament, així com donar una base sòlida per a la recuperació del municipi en cas de patir emergències o catàstrofes que provoquin danys importants.
Data de modificació: 01/06/2017 18:12:11
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420