23/1/2017
Ja s'han exhaurit les entrades per veure l'estrena del nou espectacle del Mag Lari, "Dolce Vita", a la Sala Polivalent de Montmeló.
El Mag Lari se sent a Montmeló com a casa. Fa molts anys que trepitja els escenaris de Montmeló i guarda un entranyable vincle professional amb el nostre poble. A mesura que Josep Maria Lari Viaplana ha anat convertint-se en el virtuós il·lusionista que és avui, el públic de Montmeló ha tingut el privilegi de veure els seus espectacles i la seva trajectòria professional ascendent. I en aquesta ocasió el Mag Lari ha fet un pas més i ha tingut la deferència d'estrenar el seu nou espectacle "Dolce Vita!" al nostre poble.
El nou xou és tot un misteri que no es desvetllarà fins al pròxim 28 de gener a la Sala Polivalent de Montmeló. Només se sap el títol "Dolce Vita!", un clar homenatge a la pel·lícula de Fellini de l'any 1960. Ens deleitarà el mag Lari amb una escena com la d'Anita Ekberg i Marcello Mastroianni a la Fontana de Trevi? El fil conductor de l'espectacle és una incògnita, però el que si està garantit és que estarà ple d'espectaculars números d'il·lusionisme i per descomptat d'una gran dosi d'humor i participació amb el públic.
A partir de les 19 hores del 28 de gener, podrem veure per primer cop que ens depara el nou espectacle d'aquest gran il·lusionista i showman que segueix tenint a Montmeló la seva segona llar.
Data de modificació: 23/01/2017 13:43:39
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420