Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

17:39  |  25/03/2023

Data i hora oficial

El temps

MÉS DE 60 INFANTS ES TRANSFORMEN PER UN DIA EN COPILOTS A LA TANDA CONTRA EL CÀNCER

  • Jornada de  l’AECC al Circuit

    Jornada de l’AECC al Circuit

  • Jornada de  l’AECC al Circuit

    Jornada de l’AECC al Circuit

  • Jornada de  l’AECC al Circuit

    Jornada de l’AECC al Circuit

  • Jornada de  l’AECC al Circuit

    Jornada de l’AECC al Circuit

  • Jornada de  l’AECC al Circuit

    Jornada de l’AECC al Circuit

10/10/2016

L’acte ha estat organitzat per l’AECC-Catalunya contra el Càncer amb la col·laboració del Circuit de Barcelona-Catalunya.

 

Més de 60 infants malalts de càncer, juntament amb les seves famílies, van participar el passat dissabte a la XIX Jornada AECC & Circuit de Barcelona-Catalunya, on els petits s’han convertit en copilots de cotxes esportius de gamma alta com Ferrari, Porsche o Lamborghini, vehicles cedits per particulars, concessionaris i clubs d’arreu de l’Estat. 

 

L’acte, organitzat per l’AECC-Catalunya contra el Càncer amb la col·laboració del Circuit de Barcelona-Catalunya, té com a objectiu principal que aquests nens i les seves famílies puguin allunyar-se un dia de l’entorn hospitalari, oblidar-se per unes hores de la malaltia i gaudir conjuntament d’una jornada lúdica.

 

L'ajuntament de Montmeló, que col·labora des de la primera edició en aquesta jornada contra el càncer al Circuit, va estar present amb el nou automòbil de la Policia Local i amb la presència d'una ambulància del SEM. Els infants pudiero pujar a tots dos vehicles i comprovar tot l'equipament especialitzat de què disposen.

 

L’activitat estrella de la jornada ha estat, sens dubte,  la Tanda contra el càncer, ja que els menors han experimentat la sensació de córrer en un vehicle a tota velocitat per un dels circuits més emblemàtics del món. Els nens i nenes també han pogut realitzar altres activitats com: circuit de Harley Davidson, circuit de motos ZK, simulador de motos Honda, exhibició del Parc automobilístic de l’Ajuntament de Montmeló (bombers, policia, etc.), visita a les instal·lacions del Circuit, Scalextric i exposició de cotxes Fórmula GT, entre altres.

 

Teresa López-Fando, psiconcòloga i cap de Programes i Serveis de l’AECC de Barcelona, assegura que per les famílies és un dia molt important ja que molts d’aquests infants porten mesos a l’hospital i en jornades com aquestes “veuen com els nens fan realitat el seu somni de pujar en aquests cotxes i això els hi dóna forces i ànims per continuar amb el dia a dia tan dur que suposa aquesta malaltia”.



Data de modificació: 13/10/2016 15:03:17