11/7/2016
El passat dissabte 9 de juliol va tenir lloc la primera edició de l'anomenada "Nocturna de Montmeló". Malgrat la calor acumulada durant tot el dissabte, els corredors i corredores es van donar cita a la Plaça de la Vila, per estrenar aquesta cursa atlètica amateur.
Els carrers de Montmeló es van omplir de "runnings" durant unes hores. Els més preparats i amb més fons van realitzar la cursa de 10 km i van trepitjar l'asfalt del circuit de velocitat. La resta van realitzar la cursa curta de 5 km.
A més dels participants amateurs aficionats a córrer, hi va haver una gran participació d'atletes del Club d'Atletisme de Montornès i per descomptat corredors i corredores del Rius Running, equip del Pàdel Montmeló, organitzadors de la prova.
La jornada es pot catalogar d'exitosa, tant per la participació, 213 corredors i corredores entre les 2 carreres, com per l'ambient lúdic i esportiu que es va viure en tot moment. La organizació ja estudia diferents possibilitats i variants per a una segona edició i esperen que aquesta primera Nocturna sigui tan sols el començament d'una llarga etapa de properes edicions de la prova.
Més informació a: www.facebook.com/nocturnamontmelo
Data de modificació: 14/07/2016 19:24:46
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420