Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

12:07  |  28/03/2023

Data i hora oficial

El temps

GRAN PARTICIPACIÓ EN EL SEGON APLEC DE LA SARDANA DE MONTMELÓ

  • Segon Aplec de la Sardana de Montmeló, abril 2016

    Segon Aplec de la Sardana de Montmeló, abril 2016

  • Segon Aplec de la Sardana de Montmeló, abril 2016

    Segon Aplec de la Sardana de Montmeló, abril 2016

  • Segon Aplec de la Sardana de Montmeló, abril 2016

    Segon Aplec de la Sardana de Montmeló, abril 2016

21/4/2016

Diumenge 17 d'abril als jardins de la Torreta es va celebrar la segona edició, després d'anys d'inactivitat, de l'Aplec de la Sardana a Montmeló. Acompanyats per les cobles La Principal del Llobregat, Ciutat de Girona i Jovenívola de Sabadell, els sardanistes van poder gaudir d'un total de 27 sardanes al llarg de diumenge.


Com l'any passat, l'Aplec va començar al matí amb dues cobles, un dinar de germanor que consistia en una arrossada, per seguir a partir de les 4 de la tarda, amb el programa previst amb les tres cobles, que incloïa el concurs de colles improvisades en el que van participar 8 colles, més de 100 sardanistes en total..


Un dels moments més emotius, va ser amb la sardana conjunta Montmeló, on tots els sardanistes van fer una única rotllana i la gespa de la Torreta es va fer petita per acollir-los a tots.


Els assistents van valorar molt positivament el canvi de lloc respecte a l'any passat que es va fer en el Circuit de Catalunya i va servir per posar en valor, de nou, les múltiples possibilitats que tenen  els jardins del centre cultural La Torreta.



Data de modificació: 28/04/2016 12:42:28