20/4/2016
Si la Diada de Sant Jordi es celebra amb llibres, la seva revetlla, el 22 d'abril, és la festa de la lectura, dels lectors i lectores i de les biblioteques: un preludi que fa venir als amants dels llibres salivera per gaudir encara més de la Diada de l'endemà.
Qui s'arribi aquest divendres a les 8 del vespre a la Biblioteca Municipal la Grua, podrà gaudir del recital Bon vent i barca nova!, on l'actriu Pepa López, acompanyada per l'acordió de Maurici Vilavecchia, recitarà poemes i lletres de cançons que han estat interpretats per cantautors catalans. Pepa López, popular actriu valenciana de teatre, cinema i televisió, substituirà l'Anna Barrachina, que a última hora ha hagut de cobrir una actriu de l'espectacle teatral L'avar del Teatre Nacional.
Bon vent i barca nova! és una oda a la parella, el desamor, el desencant, la il·lusió, l'emoció... En definitiva, tot allò que envolta a l'amor, a través dels poemes de Brossa, Estellés, Palau i Fabra, Martí i Pol, Espriu, Pi de la Serra, Joan Ollé o Ovidi Montllor. La música de l'acordió de Villavecchia configura el 50 per cent de l'espectacle, tot establint un diàleg amb l'actriu com si es tractés d'una conversa real.
La Revetlla de Sant Jordi és un projecte impulsat pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquest any, arriba a la seva quarta edició, consolidant-se arreu del territori a través de 148 biblioteques públiques i bibliobusos de Catalunya i més de 200 activitats.
C. Francesc Macià, 11
Telèfon:93 572 05 83
Data de modificació: 21/04/2016 14:51:49
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420