La modificació en les dades personals en el Padró municipal d’habitants
Obligacions econòmiques:
No n'hi ha
Si cal fer alguna fotocòpia de la documentació, s'aplicaran els preu que recull l'ordenança fiscal 7. Pots consultar l'ordenança, clicant aquí
QUI HO POT DEMANAR
La persona que vol fer la modificació o una altra persona autoritzadaQUAN ES POT DEMANAR
Immediat.TEMPS DE TRAMITACIÓ I RESPOSTA
PositiuNORMATIVA
Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre, que modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel RD 1690/1986, de 11 de juliol, i Llei 4/1996, de 19 de gener, per la qual es modifica la Llei 7/1981, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim localPER INTERNET
SíOBSERVACIONS
Podeu tramitar la modificació de dades al Padró Municipal d'Habitants de forma telemàtica seguint els passos següents:ENLLAÇ EXTERN
https://bit.ly/348DQGTTELÈFON
NoPRESENCIAL
Sí On es faOficina d’Atenció al Ciutadà
Adreça:Plaça de la Vila, 1
Telèfon:93 572 00 00
Correu-e: Horari:Atenció amb cita prèvia:
- De dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00
- Dimarts i dijous, de 16:00 a 18:30 (excepte juliol i agost)
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
ATENCIÓ!
Degut a una incidència amb client AutoFirma, s`ha de seguir el següent manual per tal de canviar la seva configuració: Tutorial configuració de AutoFirma
Data de modificació: 06/04/2022 09:51:08
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420