Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

09:06  |  15/04/2021

Data i hora oficial

El temps

Sol·licitud de parcel·les municipals d’horts

QUI HO POT DEMANAR

Aquesta convocatòria és oberta a totes aquelles persones que compleixin els criteris següents:

a) Ser persona física, major d’edat. Només es podrà presentar una sol·licitud per unitat de convivència, entenent-se per unitat familiar aquelles persones que convisquin en un mateix domicili.

b) A la data d’inici del procés de sol·licituds, cal estar empadronat al municipi amb una antiguitat mínima de 3 anys ininterromputs.

c) No disposar, a títol de propietari, de cap altre hort o terreny de conreu dins del terme municipal de Montmeló o dins de la comarca del Vallès Oriental.

d) No haver-se adjudicat una altra parcel·la o hort a un membre de la mateixa unitat familiar.

QUAN ES POT DEMANAR

De l'1 al 31 de març.

PREU DE LA TRAMITACIÓ

Fiança 250 € un cop s'adjudiqui la parcel·la d'hort.

NORMATIVA

1. Reglament de règim d’ús dels horts urbans de titularitat municipal. (Disponible al final d'aquesta plana)


2. Els criteris a valorar per efectuar la selecció seran els següents:

a) Ser major de 65 anys o pensionista: 15 punts.
b) Estar aturat sense prestació per desocupació: 12 punts.
c) Ser beneficiari de la renda mínima d'inserció (PIRMI): 10 punts.
d) Estar aturat amb prestació per desocupació: 8 punts.
e) Estar prejubilat: 6 punts.

En cas que algun veí reuneixi més d’un d’aquests criteris, es tindrà únicament en compte el criteri que tingui una major puntuació.

En cas que algun veí estigui en possessió del certificat de discapacitat es sumarà a la puntuació obtinguda 2 punts.

Internet

PER INTERNET

OBSERVACIONS

Podeu tramitar la sol·licitud de participació en l’adjudicació de parcel·les municipals d’horts de forma telemàtica seguint els passos següents:

1 – Descarregar i emplenar el formulari de sol·licitud que podeu trobar al final d’aquesta plana.

2 – Iniciar el tràmit de forma telemàtica seguint l’enllaç del tràmit (amb certificat digital).

3 – Emplenar les dades corresponents.

4 – Adjuntar la documentació necessaria per dur a terme al tràmit conjuntament amb el formulari de sol·licitud (descarregat i emplenat al pas 1), el qual, s’ha d’inserir com a formulari de sol·licitud.

Enllaç del tràmit:

ENLLAÇ EXTERN

https://oficinavirtual.montmelo.cat:8443/portal/noEstatica.do?opc_id=119&pes_cod=-2&ent_id=1&idioma=2

Telèfon

TELÈFON

No

Presencial

PRESENCIAL

On es fa
  • OAC (Oficina d'atenció a la ciutadania)
  • Nom comercial:

    Oficina d’Atenció al Ciutadà

    Adreça:

    Plaça de la Vila, 1

    Telèfon:

    93 572 00 00

    Correu-e:

    oac@montmelo.cat

    Horari:

    Atenció amb cita prèvia:

    - De dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00

    - Dimarts i dijous, de 16:00 a 18:30 (excepte juliol i agost)



DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

  1. DNI original.
  2. Certificat de la pensió.
  3. Certificat de discapacitat de la Generalitat.
  4. Autorització de representació. (En cas d'haver-hi representant)
  5. En cas d’estar aturat/da:
    1. Vida laboral.
    2. Certificat del SOC amb tipologia de prestació.
    3. Certificat beneficiari d’una renda mínima d’inserció (PIRMI).

 

 

 


Informació relacionada


Data de modificació: 01/03/2021 14:32:38