El Ple és el principal òrgan de decisió de l'Ajuntament i està constituït per 13 regidors, escollits en les eleccions municipals cada 4 anys.
Correspon al Ple prendre les decisions més importants que afecten al municipi. Principalment el ple ha de decidir, entre d’altres, sobre les qüestions relatives a:
El Ple municipal es reuneix, amb caràcter ordinari, l’últim dimarts de cada mes a les vuit del vespre, llevat del mes d'agost, a la Sala de Plens de la Casa Consistorial.
Es fa un seguiment informatiu del Ple municipal a través dels diferents canals d'informació municipals i per les xarxes socials de l'Ajuntament.
A la part final del Ple Municipal, el públic assistent a la sala pot preguntar als regidors del Consistori.
Grup Municipal del PSC
Grup Municipal de Canviem Montmeló
Grup Municipal de Fem Montmeló
Grup Municipal de ERC
Funcionaris de l'Ajuntament
Fent clic al següent enllaç podreu consultar la informació de les convocatòries, les actes i els vídeos de cadascuna de les sessions del Ple.
Vols rebre els titulars, l'agenda d'activitats i els anuncis oficials a la teva bústia de correu? Apunta-t’hi!
DONAR-SE D'ALTA
© Ajuntament de Montmeló
Plaça de la Vila, 1
08160 - Montmeló
Tel. 935.720.000
Fax. 935.720.420