Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

03:36  |  18/09/2019

Data i hora oficial

El temps

Organització per àrees

Un cop celebrades les Eleccions Municipals, el passat 26 de maig, convocades mitjançant Reial Decret 209/2019, d'1 d'abril (BOE núm. 79) i constituït el nou ajuntament derivat del resultat el dia 15 de juny, l'Alcalde, en exercici de les seves competències, adopta mesures organitzatives prèvies i necessàries per l'inici de la normal activitat de la Corporació que configuraren el cartipàs municipal.

De conformitat amb la facultat atribuïda a l'Alcaldia per l'art. 21.1.a) de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, relativa a la direcció de l'administració municipal i l'organització dels serveis administratius de la Corporació, es determina mitjançant decret, la nova estructuració de l'Ajuntament com a instrument per al desenvolupament de l'acció de govern que s'inicia amb aquest mandat.

S'estructuren les àrees d'acció pública que agrupen les principals competències d'interès municipal i serveixen de base per tal de conformar la direcció superior d'aquest Ajuntament i es determinen les competències que corresponen als regidors/es per delegació d'aquesta Alcaldia.

 

ÀREA DE PRESIDÈNCIA

 

Pere Rodríguez Rodríguez, Alcalde i titular de l'àrea de presidència

 

 

ÀREA DE DESENVOLUPAMENT URBÀ, SOSTENIBILITAT I HABITATGE

 

Pere Rodríguez Rodríguez, Alcalde i titular de l'àrea de desenvolupament urbà, sostenibilitat i habitatge 

 

ÀREA DE GOVERN I ECONOMIA

 

Lluís Esteban García, 1r Tinent d'Alcalde i titular de l'àrea de govern i economia

 

ÀREA D'ACCIÓ COMUNITÀRIA I BENESTAR

 

M Mar Hernández Sánchez, 4a Tinent d'alcalde i titular de l'àrea d'acció comunitària i benestar

 

ÀREA DE SERVEIS A LA PERSONA

 

Ariadna Ojeda Lafuente, 2a Tinent d'alcalde i titular de l'àrea de serveis a la persona

Butlletí ­ digital

Vols rebre els titulars, l'agenda d'activitats i els anuncis oficials a la teva bústia de correu? Apunta-t’hi!

DONAR-SE D'ALTA