Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

02:51  |  20/05/2019

Data i hora oficial

El temps

LA MONTMELONINA CHELO MORILLO HA PUBLICAT EL LLIBRE “MARCA BARCELONA. CREACIÓN DE UNA IDENTIDAD”

  • Chelo Morillo ha publicat el llibre “Marca Barcelona. Creación de una identidad”

    Chelo Morillo ha publicat el llibre “Marca Barcelona. Creación de una identidad”

28/12/2018

Chelo Morillo publica un llibre sobre la identitat de la Marca Barcelona. Es tracta d'un llibre d’assaig a través d'entrevistes amb coneguts personatges que en el seu moment van liderar la marca Barcelona.

 

Llicenciada en Sociologia per la Universitat de Barcelona, postgraduada en Gestió Empresarial, màster en Màrqueting per l’Institut Superior de Màrqueting de Barcelona i doctora en Comunicació per la Universitat Ramon Llull, Chelo Morillo treballa com a consultora en Màrqueting i Comunicació per a l’empresa d’assessoria i consultoria JDA. També és professora associada a la EAE Business School i a la Universitat de Vic- universitat Central de Catalunya (campus Manresa).

 

El relat de “Marca Barcelona” és una explicació de com i per què una ciutat mitjana del sud d'Europa ha aconseguit generar imatge de marca tant potent que la col·loca en competició directa amb grans ciutats del planeta com Nova York, Londres o París.

 

L’anàlisi es fa a través de converses amb els actors i productors que en el seu moment han liderat el procés de transformació: Ferran Mascarell, Oriol Bohigas, Enric Casas, Jordi Borja, Jordi Hereu, Josep F. Valls, Pere Duran, Xavier Mena, Joan Campreciós, Josep Mª Casanovas, Jordi Cardoner, Marc Puig, Ferran Aisa, André Ricart, Carlo Galucci, Lluís Vendrell y Mateo Hernández.



Data de modificació: 29/12/2018 01:49:24