Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

03:41  |  19/12/2018

Data i hora oficial

El temps

A PARTIR D'ABRIL L'OFICINA LOCAL D'HABITATGE S'UBICARÀ A L'AJUNTAMENT DE MONTMELÓ

  • Oficina Local d'Habitatge de Montmeló

    Oficina Local d'Habitatge de Montmeló

30/3/2017

El servei d'assessorament sobre habitatge que fins ara es prestava de forma conjunta amb l'Ajuntament de Parets, tindrà oficina pròpia i permanent a l'Ajuntament de Montmeló a partir del mes d'abril.

 

El dia 4 d'abril serà el primer dia que comenci a funcionar aquest servei, amb la col·laboració a partir d'ara del Consell Comarcal del Vallès Oriental. Durant els mesos de febrer i març, tècnics del Consell Comarcal han assessorat els diferents tècnics locals que gestionaran la nova Oficina Local d'Habitatge de Montmeló (OLHM). Amb aquest apropament de serveis, es pretén simplificar la tasca a la ciutadania i agilitzar la tramitació aconseguint més comoditat.

 

L’Oficina Local d’Habitatge de Montmeló té la voluntat de concentrar en un únic espai totes les consultes i peticions vinculades a l''habitatge. L’Ajuntament ofererirà serveis i informació en matèria d’habitatge, així com la tramitació d’ajuts, programes i assessorament.

 

La nova OLH de Montmeló té com objectiu principal convertir-se en finestreta única de tots els temes relacionats amb l’habitatge. Qui vulguin obtenir informació per a comprar o llogar algun habitatge protegit, tramitar les prestacions econòmiques que ofereix l’Administració Pública vinculades amb l’habitatge, conèixer el funcionament de la borsa de lloguer social o tramitar cèdules d’habitabilitat, entre d’altres qüestions, podran dirigir-se a l’Oficina on una persona els atendrà i els explicarà els diferents procediments a seguir.

 

Els dies i l'horari d'atenció al públic de l'OLHM seran, dimarts i dijous, de 16 a 18.30 hores.

 

 

Sobre les Oficines Locals d'Habitatge

 

Les oficines locals d’habitatge són un punt únic d’informació i gestió de serveis i tràmits, on es pot obtenir de forma ràpida i còmoda tot el que cal saber sobre habitatge.

 

L’Oficina Local d’Habitatge és un servei públic gratuït que l’ajuntament ofereix a la ciutadania per informar, assessorar i gestionar aspectes relacionats amb l’habitatge.

 

L’Oficina Local d’Habitatge de Montmeló, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, ofereix, entre d’altres, els serveis següents:

  • Tramitació dels ajuts a la rehabilitació d’edificis i habitatges.
  • Tramitació dels ajuts al propietari que lloga a través de la Xarxa.
  • Tramitació dels ajuts al llogater.
  • Tramitació dels ajuts a la Renda Bàsica de l’Emancipació.
  • Gestió de la borsa de lloguer a través de la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social.
  • Habitatges de Protecció Oficial.

 

 



Data de modificació: 05/04/2017 16:59:28