Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

19:37  |  14/08/2018

Data i hora oficial

El temps

Comunicat de l'Ajuntament davant l'avaria de la xarxa WiMax de Wiaccess

5/12/2013

Davant les avaries en casos puntuals en la xarxa WiMax des de fa setmanes, l'avaria general en les línies de veu que pateixen tots els usuaris des de divendres 22, i l'avaria general de les connexions de dades des de divendres 29, l'Ajuntament comunica que:


El propi Ajuntament, com a client de Wiaccess, es veu afectat en els mateixos termes que l'usuari particular tant en el servei de veu com de dades.


Aquest Ajuntament porta setmanes treballant en altres solucions alternatives a curt i mig termini, en tres sentits:

  • 1. Reclamar diàriament a l'operadora Wiaccess el restabliment immediat del servei de veu i dades, així com la resolució d'avaries, tant de l'ajuntament, com de la resta de clients particulars de Montmeló.
  • 2. Estudiar altres operadores, amb solvència suficient, que es vulguin implantar a Montmeló, assumint la xarxa actual, amb un mínim o nul impacte econòmic per al client actual.
  • 3. Reclamar a les operadores una solució definitiva i estructural de les xarxes d'accés a Internet i telefonia mòbil, amb la velocitat, qualitat i garanties que la població de Montmeló mereix, ja sigui a través d'ADSL 2+ com de fibra òptica.

Amb la finalitat de conduir totes les reclamacions dels usuaris sobre el servei de l'operador Wiaccess recomanem que es dirigeixin a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC).


OMIC / horari d'atenció al públic:

Dimarts i dijous, de 16.00 a 19.00 h

Primer dissabte de mes, de 10.00 a 13.00 h