Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

08:08  |  10/12/2018

Data i hora oficial

El temps

El Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament ha renovat el Certificat de qualitat ISO 9001:2008

22/10/2013

L’Ajuntament de Montmeló va obtenir el 9 d’agost la renovació de la Certificació que acredita que el sistema de Gestió ha estat auditat i trobat conforme amb els requisits de la norma ISO 9001:2008, en auditoria realitzada per Bureau Veritas Certification, SA.

 

L’inici d’aquest procés es remunta a l’any 2003, quan l'Ordre de 31/01/2000 publicada en el DOGC, establia que "per tal de mantenir la seva condició de centres col•laboradors del Departament de Treball, en matèria de Formació Ocupacional, aquests hauran d'obtenir la corresponent certificació de qualitat del seu sistema de gestió de la formació ocupacional, expedida per un organisme certificador degudament acreditat davant l'Entitat Nacional d'Acreditació (ENAC)".

 

Anualment, el Departament de Promoció Econòmica ha de superar auditories externes de seguiment i cada tres anys l’auditoria de certificació.

 

L’abast de la certificació és

  • Disseny i impartició de cursos de formació ocupacional i pròpia
  • Prestació de serveis a empreses
  • Servei d’Ocupació Municipal
  • Disseny i desenvolupament de serveis de foment de l’ocupació

La ISO 9001 és una norma internacional que se aplica a los sistemes de gestió de qualitat (SGC) i que se centra en tots els elements d’administració de qualitat amb els que una empresa deu comptar per tenir un sistema efectiu que li permeti administrar i millorar la qualitat del seus productes o serveis.

 

La certificació ISO 9001:2008 busca la satisfacció de l’usuari que rep un servei que s’ajusta a uns requisits establerts i millora la relació entre les parts. Mitjançant la millora dels processos s’obté una major eficàcia operativa que se sotmet cada any per una verificació independent.