Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

20:19  |  16/08/2018

Data i hora oficial

El temps

Finalitza la campanya "Client misteriós"

22/2/2013

Dilluns 25 de febrer, a les 19 hores, s'entregarà el distintiu a la PEIXATERIA CARBÓ, del carrer Diputació

 

Durant els mesos de novembre a desembre de 2012, alguns ciutadans de Montmeló escollits  aleatòriament des de l’Ajuntament han efectuat les seves compres en qualsevol establiment de la localitat.

 

A aquests ciutadans se’ls havia citat prèviament, un per un, i se’ls havia entregat un breu qüestionari amb el qual havien d’avaluar els establiments en una o diverses compres que hi fessin durant un mes. En el qüestionari es valoraren elements com ara l’atenció rebuda i el servei prestat, la diversitat d’oferta existent, les condicions del local, la informació sobre preus o serveis, els serveis afegits que es donen, l’etiquetatge i la retolació, etc. per part dels establiments.

 

A cadascú d’aquests ciutadans, que han actuat d’incògnit, l’anomenarem “client misteriós”. Un  d’ells, el que es consideri que ha fet millor la feina aquell mes, serà premiat i passarà a ser “el  client d’or”. Qualsevol bon client és un client d’or per a una empresa, i un bon client és aquell que  compra i demana millores als seus establiments de confiança. En aquest cas, el client d’or és el que millor hagi emplenat el/s qüestionaris. L’Ajuntament li abonarà l’import de la seva compra, fins a un màxim de 100 € mensuals. Cada ciutadà va poder presentar a l’Ajuntament la fitxa corresponent amb els tiquets de compra de l’establiment, podent-se presentar fins a 5 fitxes diferents per persona i establiment. No es podrà donar un premi més  d’un cop a la mateixa persona. Si es detecta que el client misteriós no ha actuat d’incògnit aquella persona quedarà fora de l’opció de premi. En cap cas es publicitarà la identitat de les persones que actuïn com a clients misteriosos ni tampoc d’aquells que siguin els “clients d’or”.

 

Paral·lelament, l’establiment que es destaqui especialment en aquesta anàlisi rebrà un distintiu per part de l’Ajuntament. En aquesta primera edició de la campanya l'establiment guardonat és PEIXATERIA CARBÓ.

 

D'altra banda, amb les dades recollides s'ha fet un informe confidencial que s'ha passat individualment als establiments afectats per tal que siguin coneixedors tant dels seus punts forts com de les mancances detectades i tinguin l’oportunitat d’esmenar-les.