Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

16:46  |  14/12/2018

Data i hora oficial

El temps

L'Oficina Comarcal del Consum, nou servei gratuït per a les persones consumidores de Montmeló

6/2/2013

L’OCIC (Oficina Comarcal d’Informació a les persones consumidores) és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona. El seu objectiu principal és incentivar i difondre els drets bàsics i les obligacions existents en les relacions de consum que es realitzen entre persones consumidores i comerciants o empresaris.

 

Aquest servei va dirigit a les persones consumidores, comerciants i usuaris dels serveis de la comarca del Vallès Oriental, prioritzant els de municipis que no disposen d’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC).

 

 

ELS SERVEIS DE L'OCIC

 

* Informació, orientació i assessorament a persones consumidores sobre els seus drets i deures en matèria de consum

* Tramitació de queixes, reclamacions, denúncies i sol·licituds d’arbitratge.

* Realització de tasques de mediació

* Activitats de formació

* Activitats divulgatives de consum

* Actuacions de difusió i foment de l’arbitratge

 

 

COM CONTACTAR AMB L'OCIC

 

*Trucant al telèfon:

  93 860 07 01 o bé 93 860 07 00 (ext. 238)

 

*Demanant hora de visita en horari d'atenció al públic:

  Dimecres i dijous de 10.00 a 14.00 h

  CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS ORIENTAL

  Miquel Ricomà, 46 · 08401 Granollers

 

El dia de la visita cal que aporteu la documentació següent:

*Full oficial de reclamació/denúncia complimentat i signat.

*Escrit dels fets i circumstàncies de la reclamació o denúncia.

*Documentació relativa a la reclamació o denúncia, per tal de demostrar els fets i circumstàncies.

 

 

+ info: consum@vallesoriental.cat

           AGÈNCIA CATALANA DE CONSUM