Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

07:48  |  15/11/2018

Data i hora oficial

El temps

Presentat el conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i el Circuit de Catalunya

18/12/2012

A càrrec del vicepresident primer de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, i el president del Consorci del Circuit de Catalunya, Vicenç Aguilera

 

Alberto Fernández Díaz, vicepresident primer de la Diputació de Barcelona, i Vicenç Aguilera, president del Consorci del Circuit de Catalunya, han presentat avui en roda de premsa el conveni de col·laboració entre les dues entitats a les instal·lacions del Circuit. Amb aquest conveni, la Diputació de Barcelona aportarà al Circuit de Catalunya un milió d’euros.

 

Vicenç Aguilera ha explicat que “aquest document de col·laboració és el final d’una sèrie d’accions que hem fet amb la Diputació de Barcelona i que ens permeten afrontar una sèrie de col·laboracions importants i que lliga molt amb la importància econòmica del Circuit”. El president del Consorci del Circuit de Catalunya també ha posat èmfasi en l’impacte econòmic que genera la instal·lació: “El Circuit de Catalunya té un impacte econòmic directe anual de més de 160 milions d’euros i un impacte a nivell televisiu de més de 150 milions d’euros. Som un motor econòmic i qualsevol activitat que puguem fer per gestionar el millor possible aquesta instal·lació és molt positiu per Catalunya. És un moment interessant i desafiant perquè entrem en una fase nova de cooperació i col·laboració”.

 

Alberto Fernández Díaz ha destacat que “l’activitat del Circuit suposa un gran impacte econòmic i va més enllà del món del motor. No podem oblidar que el Circuit permet l’increment de l’ocupació turística, té un impacte directe durant tot l’any a la restauració, l’ocupació hotelera, transports i l’activitat comercial que atrau públic, visitants, equips, espònsors, i tots els diners generen aquest impacte econòmic”. Fernández Díaz també ha afegit que “aquesta col·laboració va més enllà d'una col·laboració purament d'esponsorització, que també, sinó que vol vendre la marca i multiplicar el nostre potencial i apostar per les oportunitats de negoci que comporta tot el que genera el Circuit de Catalunya”.