Montmelo

Montmelo
  • MIDA DEL TEXT   

21:13  |  19/05/2019

Data i hora oficial

El temps

Comunicació prèvia d'obres

Comunicació d’obres que no comporten augment de superfícies, ni modificació de volums, estructura o distribució interior, ni afecten parts generals de la finca


Obligacions econòmiques:

Sobre l’import del pressupost del cost real de l’obra, sense IVA, cal abonar

  • el 4% d’impostos sobre construccions, instal·lacions o obra, segons ordenança fiscal número 5 que podeu consultar clicant aquí.
  • més el 1,5% de taxa per llicència, amb un import mínim, segons ordenança fiscal número 10 que podeu consultar clicant aquí.

En cas d’haver ocupació de la via pública, cal demanar-ho de manera independent:

  • Sol·licitud de llicència d’ocupació de la via pública. Tarifes per ocupació de la via pública subjecte a l'ordenança fiscal número 18 que podeu consultar clicant aquí.


QUI HO POT DEMANAR

El titular de l'habitatge o el promotor de l'obra

QUAN ES POT DEMANAR

En qualsevol moment, sempre abans d'iniciar les obres

TEMPS DE TRAMITACIÓ I RESPOSTA

Immediata

NORMATIVA

La Llei 2/2002, de 14 de març, d'urbanisme -amb les modificacions de la Llei 10/2004, de 24 de desembre, per al foment de l'habitatge assequible, de la sostenibilitat territorial i de l'autonomia local- i el Decret 287/2003, de 4 de novembre, que aprova el reglament parcial de la Llei 2/2002, de 14 de març d'urbanisme


Com iniciar el tràmit


Internet

OBSERVACIONS

Podeu tramitar la comunicació prèvia d'obres de forma telemàtica seguint els passos següents:

1 - Enviar un correu electrònic a l'OAC per demanar el document de liquidació tributaria. Indicant el tràmit que es vol fer i adjuntant el presupost de l'obra.

2 - Realitzar el pagament de la liquidació tributaria. (Mitjançant transferència bancària o a travès de la nostra web)

3 – Iniciar el tràmit de forma telemàtica seguint l’enllaç del tràmit (amb certificat digital).

4 – Emplenar les dades corresponents.

5 – Adjuntar la documentació necessaria per dur a terme al tràmit.

Enllaç del tràmit:

Presencial

  • Oficina d'atenció a la ciutadania
  • Nom comercial:

    Oficina d’Atenció al Ciutadà

    Adreça:

    Plaça de la Vila, 1

    Telèfon:

    93 572 00 00

    Correu-e:

    oac@montmelo.cat

    Horari:

    Horari de registre d’entrada de documents:

    - De dilluns a divendres, de 08:00 a 14:00

    - Dimarts i dijous, de 16:00 a 18:30 (excepte juliol i agost)


DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

 

 

Efectes de la comunicació

Si en el termini d'un mes a comptar de la presentació de la documentació l'Ajuntament no manifesta de manera motivada la disconformitat, l'actuació comunicada queda legitimada i podrà realitzar-se sempre que sigui conforme amb la normativa aplicable.

 

Silenci administratiu

Positiu

 

 

Nota

Per recuperar la fiança caldrà portar la documentació següent:

 




Data de modificació: 28/11/2018 12:48:53