
21 de maig de 2009
La regidoria d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament de Montmeló va engegar a finals de març una campanya de recollida d’aliments per al Banc d’aliments de Càritas Montmeló, que es trobava en una situació precària a causa de l’augment del nombre de famílies que havia de recórrer a aquest servei.
Es van habilitar diversos punts de recollida d’aliments, com els centres educatius i els equipaments municipals. En total, s’ha recollit prop d’una tona de menjar com arròs, pasta, llegums, cereals, llet, oli, sucre, sal, etc.
Cal destacar la col·laboració d’empreses locals com Casmevín Seleccions i l’Esclat, que han fet importants donacions a la campanya.
A més, s’ha comptat amb la col·laboració de l’Associació de Joves Dirigents Catalans (JoDic), que van celebrar la segona trobada nacional de dinamitzadors del Pla Català d’Esport a l’Escola el passat divendres dia 15 de maig. En aquesta trobada, on es van reunir més de 1.800 joves, es va animar als participants a portar cadascú un quilo d’aliments per a la campanya. Amb aquest gest solidari, es va arribar a reunir més de dues tones d’aliments.
Així, els resultats de la campanya 1 quilo de solidaritat han estat molt positius, amb més de tres tones d’aliments.